6 Haziran 2011 Pazartesi

tek "soylu"ydun tanıdığım

adreslerinde 
yokluğunu kıyamaet bilerek özlüyorum..
hiç tanımadan seni
bazı bazı muhabbetlere konu oluyorsun
avazım çıktığı kadar anlatıyorum
"hala çok güzel senden bahsetmek"




meclise düşünce senin adın 
tavrın başka adlarda
seni anımsıyorum 
her dediğim sanaydı
pamuklar sarıyorum doluyorum kulaklarıma 
ağzıma
beyudedir biliyorum seni anmak
"hala çok güzel senden bahsetmek"




dolamışken sen tüm kılcallarını
her bastığım toprak parçasına
attığım her adımda 
canını acıtır korkusuyla 
"kuş yumurtaları serili ayaklarının altında"
yürüyüşü takınıyorum
aheste atarken tüm adımlarımı 
soğuk kanlı diyorlar
nerden bilsinler ki her karışta sana geldiğimi 
senden uzaklaştığımı
"halen güzel seni konuşmak"




kimseler dinlemesede beni
bir bakarım yaz olmuş
kol kırılır yen içinde kalırmış
iyide sen yoksun
"kiminle sevişsem seni aldatıyorum"
şarabı kimseyle içemiyorum sıcak sıcak
sen vardın o şarap kadehinde 
ve ben sana içiyordum




sözlerimdi bana tek kalan servetim 
ve sen artık yoktun
eski harap bir kitaplıkta yanmıştın
türkçeye çeviremiyorum seni
eski bir mezepotomya destanından kalma söylemler biriktirdim sana
yanımdayken 
çok yanık 
ve bir o kadar komik cümleler geçerdi kafamdan




"çok arabesk kalıyordum her soylu aşkla karşılaşmamda"




sen tanıdığım 
tek "soylu"ydun..

Hiç yorum yok: